اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی آزمون سراسری 1403
  • 1403/07/22 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 224
  • - تعداد بازدیدکننده: 204
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /appsettingFree

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی آزمون سراسری 1403

ضمن آرزوی موفقیت، زمان، مکان و مدارک لازم برای ثبت نام از عزیزانی که در آزمون سراسری 1403  از طریق سوابق تحصیلی در دانشکده علوم قرآنی زابل پذیرفته شده اند، به شرح ذیل، اعلام می گردد.

تذکر مهم:
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سراسر کشور دارای 18 دانشکده است و قید شهر مقدس « قم » در کنار نام دانشگاه در سایت سازمان سنجش، صرفاً به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر است؛ لذا لازم است پذیرفته شدگان گرامی، کد رشته پذیرفته شده خود را از جدول زیر استخراج نموده و برای ثبت نام حضوری به آن آدرس مراجعه نمایند. لذا از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند.

الف : زمان ثبت¬نام غیرحضوری (در سامانه گلستان): از روز دوشنبه 1403/07/23 از طریق آدرس golestan.quran.ac.ir به سامانه گلستان مراجعه فرمایید.(روش ثبت نام غیرحضوری در صفحه اول سامانه درج گردید).
ب- مکان:

زابل - انتهای بلوار فرودگاه نرسیده به پمپ بنزین - تلفن 32221127-054

 


ج- مدارک لازم برای ثبت¬نام:
1- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه.
2- اصل و کپی کارت ملی.
3- عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال¬جاری.
4- اصل و کپی مدرک نظام وظیفه (ویژه برادران) (با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام صفحات 14 و 15و شرکت در آزمون شماره 1).
5- اصل یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی (سالی واحدی یا ترمی واحدی) ‌یا پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه (3-3-6).
(تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی، یا پایه دوازدهم نظام جدید، باید حداکثر تا پایان 1403/06/31 باشد).
6- اصل کارنامه پیش دانشگاهی یا کارنامه تحصیلی پایه دوازدهم.
با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش‌دانشگاهی (برای نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی 3-3-6) در نیمه دوم شهریورماه، در صورتی که پذیرفته‌شدگان در زمان ثبت‌نام موفق به ارائه گواهی فراغت از تحصیل نگردند، از آنان تعهدی مبنی بر ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی تا تاریخ‌ 1403/06/31 اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ 1403/08/15 قبولی آنان لغو می‌گردد.
7- اصل کارنامه دیپلم؛ یا کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم).
9- مدرک کاردانی فارغ التحصیلان دوره کاردانی ناپیوسته (فوق دیپلم) حداکثر تا تاریخ 1403/06/31
10- گواهی انصراف از تحصیل دانشجوی انصرافی، اخراجی (دانشجوی اخراجی آموزشی یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی لازم است قبل از ثبت¬نام در رشته قبولی جدید، نسبت به انصراف از قبولی قبلی اقدام و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل را ارائه نماید.)
11- حکم مرخصی یا موافقت با تحصیل کارمندان دولت و فرهنگیان.
12- تصویر استعلام تأییدیه تحصیلی.
پذیرفته شدگان گرامی لازم است تصویر استعلام تأییدیه تحصیلی مدرک پایان دوره متوسطه و سوابق تحصیلی (جهت استعلام تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی را به همراه سایر مدارک به کارشناس محترم آموزشی دانشکده خود تحویل نمایند.
برای دریافت تأییدیه تحصیلی باید به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه کرده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت دقیق، هر دو کد رهگیری دریافتی را برای درج در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) در زمان ثبت نام غیرحضوری درج نمایند.
13- کدیکتا (ویژه اتباع غیرایرانی).
پذیرفته شدگان غیرایرانی، برای ادامه تحصیل نیاز به ویزای تحصیلی دارند. (به جز افرادی که "دفترچه مخصوص مدرک اقامت ویژه" داشته باشند) همچنین اتباع غیرایرانی، برای دریافت کدیکتا باید به سامانه هوشمند مدیریت اتباع به آدرس www.irmigrationorg.ir مراجعه نماید.

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 1320
کلمات کلیدی
مدیر سایت ملایر
خبرنگار

مدیر سایت ملایر

تصاویر

نحوه ورود به سامانه گلستان مدارک مورد نیاز ثبت نام استعلام سوابق تحصیلی